Bokcirkel för dig som studerar svenska på SFI och Komvux.
Läs och prata om lättlästa böcker tillsammans med andra för att det är roligt och för att du vill bli bättre på svenska. Vi ses tisdagar 14.00 på Landskrona bibliotek.
Kontakta bibliotekvuxen.program@landskrona.se om du vill veta mer. Du kan komma utan föranmälan.
Bild: Oskar Fäldt.
Du använder en föråldrad webbläsare. Alla funktioner fungerar inte i din webbläsare. Var vänlig uppgradera din webbläsare för att förbättra din upplevelse och öka din säkerhet.
Denna webbplats använder sig av cookies. Genom att fortsätta använda webbplatsen samtycker du till detta. Läs mer.